Veelgestelde vragen

Bestellen

Vandaag een bestelling plaatsen = overmorgen in huis. Dat betekent dat er tussen bestelling en levering minimaal 1 werkdag zit.

Voor meer informatie over het plaatsen van een bestelling verwijzen wij je naar de volgende pagina: hoe werkt het

Het is niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven. Dit is omdat wij een online bestelplatform zijn waar je kunt bestellen, betalen en laten bezorgen.

Ja. Je persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger.

Zodra je jouw bestelling hebt afgerond krijg je een bevestiging van de aankoop. Je krijgt ook een bevestiging zodra wij je fruitbox versturen.

Via de Track & Trace code die je ontvangt, kan je jouw fruitbox volgen voor wanneer en hoe laat deze geleverd wordt. Je kunt helaas geen gewenste leverdatum invoeren.  

Nee, dat kan helaas niet. We bezorgen twee dagen na de bestelling op dinsdag tot en met donderdag.

Je kunt direct vanuit je account pagina jouw abonnement pauzeren.

Bezorgen

Je kunt jouw bestelling volgen via de Track & Trace link, die je ontvangen hebt in de mail.

Nee, wij bezorgen momenteel alleen in Nederland.

Wij bezorgen van maandag tot en met donderdag, met uitzondering van feestdagen.

Ja. Wanneer je aan het afrekenen bent kan je een andere verzendlocatie aangeven. Houd er wel rekening mee dat wanneer je een abonnement afneemt het abonnement op de aangegeven locatie zal worden afgeleverd.

Indien je niet thuis bent wordt er gekeken of jouw fruitbox bij de dichtbijzijnde buren geleverd kan worden. Als dat niet mogelijk is wordt het de volgende dag éénmalig gratis afgeleverd.

De bezorging bedraagt € 3,95.

Wijzigen

De eenmalige fruitbox kan je niet wijzigen na de betaling.

Je abonnement kan je nog wel wijzigen na de betaling. Deze wijzigen zullen wel pas de volgende periode worden doorgevoerd.

Nee, helaas kan je jouw bestelling niet meer annuleren nadat je hebt besteld. Wij beginnen direct met de orderverwerking zodra je bestelling binnenkomt.

Een abonnement geldt voor een termijn van minimaal 4 weken. Je kan jouw abonnement wijzigen via de account pagina.

Betalingen en vouchers

Je kunt bij ons betalen met:
– Creditcard
– iDeal
– PayPal

Bij een éénmalige fruitbox gaat de betaling via iDeal, Creditcard of PayPal. Bij elk gekozen abonnement zal er een automatisch incasso gestart worden, die afhankelijk van je abonnement keuze het bedrag automatisch afschrijft.

Voor consumenten is het inclusief btw.

Voor zakelijke klanten is de btw op de factuur apart vermeld.

Wij hebben geen betalingstermijnen. Alle betalingen gaan via iDeal, Creditcard, PayPal of automatische incasso.

Zakelijk

Voor zakelijk fruit tot 16KG kan je een bestelling plaatsen via de website. Vergeet niet om je bedrijfsgegevens in te vullen tijdens registratie.

Voor grotere hoeveelheden zakelijk fruit verwijzen we je door naar de volgende pagina: bedrijfsfruit

Nee, je dient vooraf de betaling te voldoen.

Voor het aanvragen van een offerte verwijzen we je naar de volgende pagina: bedrijfsfruit
We zullen de aanvraag binnen 24 uur beantwoorden.

Informatie

Indien je een klacht hebt of informatie wenst omtrent onze dienstverlening kan je alle vragen schriftelijk stellen naar [email protected]. We zullen deze binnen 24 uur beantwoorden. Klachten worden binnen 12 uur afgehandeld.